23 Ocak 2018 Salı

Flash İletişim 10.yaşını sektör temsilcileriyle kutladı-Yılmaz Parlar

POSTA KUTUSUPosta Kutusu

POSTA KUTUSUPosta Kutusu


Flash’dan Onur Ödülleri

Sağlık hizmeti sunumunda tüm süreçlere hakim, sektörde uzun yıllar üst düzey yöneticilik yapmış ve konusunda uzman; dinamik ve yenilikçi bir ekip tarafından 2007 yılında sağlık sektörüne giriş yapan Flash İletişim 10.yaşını sektör temsilcilerini buluşturan bir gala gecesi ile kutladı.
Green Park Hotel’de gerçekleştirilen etkinlikte geride bıraktığı 10 yılda sağlık sektörüne  yarattığı katma değeri ortaya koyan firma, proje ortakları olan sağlık kurumlarının  üst düzey yöneticilerini, ceo ve dekanlarını ağırladı. 
Etkinlikte , Flash İletişim Yönetim Kurulu Başkanı Turgay Öztürk , satışlarında üstün başarı gösteren ,  5.ve 10.yılını dolduran çalışma arkadaşlarına  katkılarından dolayı “Onur Ödülü” verdi. Ödül takdiminde söz alan Academic Hospital Yönetim Kurulu Üyesi Sn. Prof. Dr.Tuğrul Biren , Yaşar Hastanesi Yönetim Kurulu Başkanı Sn.Dr.Hilmi Çebi ,Örnek Tıp Merkezi Yönetim Kurulu Başkanı Sn.Dr.İlhan İşcen ,Flash İletişim ekibinin hedeflerinin çok üstünde olan başarılı çalışmalarının devam etmesini temenni ederek , firmanın sağlık sektörüne kazandırdığı ivmeden memnuniyetlerini ifade ettiler. 
Şişli Kolan International Hospital ,Medicana Çamlıca , Doğan Hastanesi,Via Hospital,Esteworld,Astra Group yöneticileri de davete katılanlar arasındaydı.Ege ve karadeniz bölgesi yöresel oyunları gösterisi gibi farklı etkinliklerin gerçekleştirildiği gecede oldukça renkli anlar yaşandı..
Flash İletişim,güçlü kadrosu, teknolojik alt yapısı , inbound / outbound işletiminin çok kapsamlı ve belirli bir metodoloji gerektiren önemli bir iş alanı olduğuna inancıyla, bugüne kadar farklı müşterileri için gerçekleştirdiği binlerce proje, on binlerce check-up satışı ve yapılan yüzbinlerce anket ile sektörel gücünü ve kalitesini ispatlamıştır.
2015 yılından itibaren teknolojisini ve vizyonunu değiştirerek ,sadece bir satış kanalı olmaktan çıkan Flash İletişim, takım ruhu anlayışında, kalite, dakiklik ve müşteri memnuniyeti ilkelerinden taviz vermeden, pazar araştırması, call center hizmetleri, alan taramaları, müşteri talep ve şikayet yönetimi ,sekreterlik hizmetleri, telefon ile tanıtım, izinli data oluşturma, sadakat ve memnuniyet anketleri  gibi pek çok konuda müşteri ağına  çözüm ortaklığı yaparak hizmet yelpazesini genişletmiştir..

yilmazparlar@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder